søndag 17. januar 2010

Spekkhoggere neste!!




Neste store fotoprosjekt er spekkhoggersafari utenfor Mørekysten med Smøla Naturopplevelser. Jeg gleder meg!!! Sist jeg var på båten "Havbrua" var når jeg var med på havørn-workshop 1-4 mars 2007:
Jeg og Hilda deltok på Nordic Lights workshop på Smøla med NRK-programleder- og fotograf Kjartan Trana. Masse fine opplevelser, mye ny lærdom og kjempegod mat. Vi bodde på Hopen Brygge og der hadde vi det helt supert, vanvittig bra service! Se flere bilder fra turen her.

Den gangen var også Espen Lie Dahl med. Nå er han en av arrangørene av spekkhoggersafarien.

post signature

3 kommentarer:

  1. Hei Linda

    Det var mange flotte bilder du hadde fått fra en opplevelse,lærerik og sosial tur.
    Sjønner godt at du gleder deg til spekkhoggerene:-)
    Håper det kommer en serie bilder fra den turen og vis du er heldig å får de på fotohold.
    Ønsker deg en opplevelsesrik og fin tur!:-)

    Mvh Rune

    SvarSlett
  2. Takk for det, tror det blir helmax!

    Linda

    SvarSlett
  3. Å se spekkhogger i levende live har vært end røm for meg lenge. Har de site årene fundert på å reise til Tysfjord, men det er så sabla langt!

    Gleder meg til å se hva du får ut av turen!

    mvh Knut Børge

    SvarSlett

Heisann! Hyggelig om du legger igjen en kommentar på bloggen min ;)
Hilsen Linda